W dniach 17-18 października 2022 roku odbyła się wycieczka klas IV-VI do Ojcowa oraz Krakowa dzięki dofinansowaniu z programu „Poznaj Polskę”.
W pierwszy dzień spacerowaliśmy Doliną Prądnika. Widzieliśmy Bramę Łokietka, Źródełko Miłości oraz odwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze Ojcowskiego Parku Narodowego. Następnie udaliśmy się na spacer wokół zamku na Pieskowej Skale oraz byliśmy przy Maczudze Herkulesa. Ostatnim punktem była Jaskinia Wierzchowska. Następnie udaliśmy się na odpoczynek do Hotelu „Galant” w Wieliczce.
Drugi dzień spędziliśmy w Krakowie. Zaczęliśmy od zwiedzenia Kopca Kościuszki. Poznaliśmy życie bohaterskiego Polaka – Tadeusza Kościuszki. Następnie udaliśmy się na szczyt Kopca, gdzie podziwialiśmy przepiękne widoki na Tatry i całe miasto. Po zejściu udaliśmy się do Muzeum Figur Woskowych.
Następnie poszliśmy Szlakiem Królewskim na Wawel. Zwiedzaliśmy Katedrę Wawelską i krypty królewskie. Zobaczyliśmy również Dzwon Zygmunta. Kolejnym celem był Rynek. Po drodze zobaczyliśmy, gdzie mieszkał Jan Paweł II oraz słynne „Okno Papieskie”. Wysłuchaliśmy również hejnału z wieży Kościoła Mariackiego. Byliśmy też w Sukiennicach.
Ostatnim punktem wycieczki było Muzeum Lotnictwa, gdzie znajdują się eksponaty związane z historią rozwoju lotnictwa. Liczba eksponowanych obecnie statków powietrznych przekracza 200. Po obejrzeniu samolotów udaliśmy się w drogę powrotną do domu.
Wyjazd był bardzo udany. Wszyscy byli bardzo zadowoleni i szczęśliwi.